Tickets

Ik heb mijn tickets niet ontvangen, en nu?
Het kan goed zijn dat de mail met je tickets in je spam map terecht is gekomen. Vind je ze daar ook niet, stuur dan even een mailtje naar info[at]gebouw-t.nl met je naam en emailadres.

Ik heb mijn tickets naar het verkeerde e-mailadres gestuurd, en nu?
Wanneer je de tickets naar een verkeerd adres hebt gestuurd, stuur dan een mailtje naar info[at]gebouw-t.nl met daarin naam, het foutieve e-mailadres en het juiste e-mailadres waar de kaartjes naar toe gestuurd mogen worden.

Ik kan mijn tickets niet vinden. Wat nu?
Je kunt je ticket altijd opnieuw opvragen via deze link. Kom je er toch niet uit? Stuur een mail naar info[at]gebouw-t.nl. Let op: dit werkt alleen als je je ticket hebt gekocht via Gebouw-T.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad, en nu?
Wanneer je geen bevestiging hebt gehad maar de betaling wel gedaan is kun je een mailtje sturen naar info[at]gebouw-t.nl met je naam en e-mailadres. Wij zorgen er dan voor dat  alsnog een pdf met je tickets naar je gemaild wordt.

Ik kan toch niet naar een concert. Kan ik het geld voor het kaartje terugkrijgen?
Nee, helaas nemen wij geen tickets retour. Je kunt altijd proberen je ticket via www.ticketswap.nl te verkopen.

Kan ik een ticket bij de deur kopen?
Indien een evenement niet uitverkocht is, dan kun je bij onze ticketkassa een kaartje kopen. Deze opent op dezelfde tijd als de deuren voor bezoekers opengaan. Je kunt hier betalen met PIN, cash en een Podiumcadeaukaart.