Traineeship customer journey

Start: september 2022

Heb jij je studie (bijna) afgerond en wil jij je verder ontwikkelen binnen een van de vakgebieden podium- en evenemententechniek, eventmanagement, marketing & communicatie of hospitality? Theater De Maagd, poppodium Gebouw-T vormen samen de nieuwe podiumkunstenorganisatie van Bergen op Zoom en worden ondersteund door partners CURIO, TAIT en Siemens. Ga jij geen uitdaging uit de weg en vind jij het leuk om te werken de dynamische werkomgeving van een theater en poppodium? Dan is dit traineeship wellicht iets voor jou!

Profiel:

  • Je bent een creatieveling en durft buiten je kaders te denken en acteren;
  • Je bent innovatief en communicatief;
  • Je bent flexibel;
  • Je bent maatschappelijk betrokken;
  • Je houdt van podiumkunsten;
  • Je hebt (bijna) een afgeronde relevante MBO- of HBO-opleiding.

Hoe jij bijdraagt in jouw rol als trainee
We bieden een traineeship aan op vijf thema’s. Geef in je cv of motivatiebrief aan welk thema het beste bij jouw interesses en achtergrond past. In een jaar tijd zal jij je ontwikkelen tot een professional binnen je vakgebied en een aantrekkelijk portfolio opbouwen om je droombaan in de creatieve industrie te vinden. Naast je dagelijkse werkzaamheden volg je een programma van cursussen, masterclasses en ontvang je een ‘talentenpaspoort’. Het programma volg je samen met jouw mede-trainees (+/- 8 trainees).

Thema: traineeship ‘customer journey’
Twee jaar COVID-19 heeft de evenementensector op zijn kop gezet. Naast duizenden banen die voor het oprapen liggen in de sector, mag het publiek ook niet vergeten worden. Zij hebben meer dan twee jaar niet kunnen genieten van live muziek, theater, cabaret en dans. Zijn behoeftes veranderd? Waarom zou je eigenlijk nog naar voorstelling gaan terwijl je die ook thuis kunt beleven, op je eigen tijd met perfect zicht. Wanneer wordt het ‘wow-gevoel’ geprikkeld? Wat is de échte reden van bezoek? Hoe kunnen wij dat versterken en oproepen, zowel voorafgaand in marketingcampagnes en promoties, vlak voor of tijdens de voorstelling én na het bezoek.

Liever het traineeshipprogramma binnen een ander thema? Bekijk alle traineeships hier.

Programma
Je leert het vak on-the-job, draait mee binnen producties, evenementen binnen De Maagd en Gebouw-T, blijft jezelf ontwikkelen met coaching en training, wordt met speciale opdrachten uitgedaagd en daagt ons uit met je frisse blik! Na 12 maanden, heb je werkervaring en een aantrekkelijke portfolio opgebouwd om je droombaan binnen de creatieve industrie te vinden.

Bijzonderheden

  • Het traineeship start op 1 september 2022 met de duur van 12 maanden voor minimaal 3 dagen per week;
  • 50% van de tijd meedraaien binnen organisatie, 50% ontwikkeling, verdieping en opdracht;
  • Je krijgt een jaarcontract in schaal 2 van de cao Poppodia en Festivals (o.b.v. 38 uur –deeltijd is bespreekbaar). Bij het vaststellen van de exacte vergoeding, wordt er naar je achtergrond en ervaring gekeken. Er is ook ruimte voor reiskostenvergoeding.
  • Je kunt solliciteren t/m 1 juli;
  • Selectiegesprekken vinden plaats 4 t/m 8 juli.

 Solliciteren

  • Je solliciteert door een e-mail te sturen naar Caroline Bertolin, HR manager Gebouw-T en De Maagd via caroline@3ho.info.
  • Daarbij stuur je je motivatie (brief, video, …) mee waarom jij dé geschikte kandidaat bent. Vermeld wat je wilt leren binnen dit traineeshipprogramma en de keuze voor het thema. Stuur ook je up-to-date CV mee.
  • We hechten veel waarde aan een diverse en inclusieve organisatie. Onze vacatures en deuren staan open voor iedereen.
  • Bij vragen neem je contact op met Caroline Bertolin via caroline@3ho.info.