FAQ

Antwoord op al jouw vragen

Praktisch

In Gebouw-T gelden huisregels.

Ik zit in een rolstoel, is daar plaats voor?
Wij hebben een beperkt aantal rolstoelplaatsen. Wanneer je een kaartje koopt en een rolstoel plaats nodig hebt, kun je een mailtje sturen naar info[at]gebouw-t.nl met je naam, email en telefoonnummer zodat wij een plaats kunnen vrijhouden voor je. Hier vind je alle informatie over onze toegankelijkheid.

Ik kan niet lang staan, kan ik een kruk reserveren?
Natuurlijk kan er een kruk of stoel worden geregeld wanneer je slecht ter been bent. Je kunt dit op de avond zelf aan één van onze medewerkers vragen.

Ik heb alleen maar cashgeld bij, wat nu?
Bij de garderobe zijn T-Goedkaarten te koop waar je met cashgeld saldo op de kaart kunt zetten. Daarna betaal je net zoals met een pinpas je drankjes bij de bar.

Werken jullie met muntjes?
Nee, Gebouw-T is PIN only. Er kan alleen nog betaald worden met de pinpas bij de bar. De garderobe is gratis en zit inclusief bij de servicekosten van je ticket.

Kan ik de witte, groene of rode muntjes nog inwisselen?
Nee, alle muntjes zijn per 1 januari 2023 niet meer geldig.

Werken jullie met statiegeld bekers?
Sinds september 2023 gebruiken we binnen Gebouw-T geen wegwerpplastic meer en schenken we enkel nog in zogenoemde hardcups. We zijn super blij met de eerste ervaringen. Vrijwel alle bekers worden door jullie keurig teruggebracht naar de bar. Daarom bij ons geen vervelend statiegeldsysteem.

Wat is de minimumleeftijd?
Standaard geldt dat bezoekers jonger dan 16 jaar begeleid moeten worden door een volwassene (18+). Bij bepaalde evenementen geldt een andere minimumleeftijd. Dit staat dan in de omschrijving van het evenement aangegeven.

Word er streng gecontroleerd op leeftijd?
Bij evenementen waar een minimumleeftijd bij de omschrijving staat aangegeven wordt gecontroleerd. Ook kunnen wij controleren op de leeftijd om alcohol te mogen drinken (18+). Zorg daarom dat je altijd een ID bij je hebt.

Tickets

Ik heb mijn tickets niet ontvangen, en nu?
Het kan goed zijn dat de mail met je tickets in je spam map terecht is gekomen. Vind je ze daar ook niet, stuur dan even een mailtje naar info[at]gebouw-t.nl met je naam en emailadres.

Ik heb mijn tickets naar het verkeerde e-mailadres gestuurd, en nu?
Wanneer je de tickets naar een verkeerd adres hebt gestuurd, stuur dan een mailtje naar info[at]gebouw-t.nl met daarin naam, het foutieve e-mailadres en het juiste e-mailadres waar de kaartjes naar toe gestuurd mogen worden.

Ik kan mijn tickets niet vinden. Wat nu?
Je kunt je ticket altijd opnieuw opvragen via deze link. Kom je er toch niet uit? Stuur een mail naar info[at]gebouw-t.nl. Let op: dit werkt alleen als je je ticket hebt gekocht via Gebouw-T.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad, en nu?
Wanneer je geen bevestiging hebt gehad maar de betaling wel gedaan is kun je een mailtje sturen naar info[at]gebouw-t.nl met je naam en e-mailadres. Wij zorgen er dan voor dat  alsnog een pdf met je tickets naar je gemaild wordt.

Ik kan toch niet naar een concert. Kan ik het geld voor het kaartje terugkrijgen?
Nee, helaas nemen wij geen tickets retour. Je kunt altijd proberen je ticket via www.ticketswap.nl te verkopen.

Kan ik een ticket bij de deur kopen?
Indien een evenement niet uitverkocht is, dan kun je bij onze ticketkassa een kaartje kopen. Deze opent op dezelfde tijd als de deuren voor bezoekers opengaan. Je kunt hier betalen met PIN, cash en een Podiumcadeaukaart.

Optreden of organiseren in Gebouw-T

Ik wil graag met mijn band optreden in Gebouw-T, kan dat?
Wij krijgen deze vraag van veel artiesten en bands. We kunnen helaas niet iedereen een kans geven. Je kunt je altijd inschrijven voor muziekwedstrijd T-Strijd of loop eens binnen tijdens onze maandelijkse T-Sessie.

Ik wil graag een evenement organiseren in Gebouw-T, kan dat?
Wij staan altijd open voor nieuwe initiatieven. Wanneer jij een goed idee hebt horen we dat graag. Zet hiervoor beknopt je idee op de mail, met in ieder geval hierin wat voor evenement het is, voor wie en waarom je denkt dat het goed bij Gebouw-T past. Deze mail mag naar info[at]gebouw-t.nl. Wanneer onze interesse gewekt is, zullen we je uitnodigen voor een gesprek.

Mijn vraag staat er niet tussen!
Neem dan eventjes contact met ons op door een e-mail te sturen naar info[at]gebouw-t.