FAQ

Antwoord op al jouw vragen

Ik heb mijn tickets niet ontvangen, en nu?
Het kan goed zijn dat je tickets in je spam folder terecht zijn gekomen. Vind je ze daar ook niet, stuur dan even een mailtje naar info[at]gebouw-t.nl met je naam, emailadres en transactie nummer. Het transactie nummer staat op je bankafschrift. Je kunt ook altijd je tickets op naam of op vertoon van het transactienummer afhalen bij de kassa op de avond van het evenement. Zorg dan wel dat je je ID mee neemt.

Ik heb mijn tickets naar het verkeerde e-mailadres gestuurd, en nu?
Wanneer je de tickets naar een verkeerd adres hebt gestuurd stuur dan een mailtje naar info[at]gebouw-t.nl met daarin naam, transactienummer en het juiste e-mailadres waar de kaartjes naar toe gestuurd kunnen worden.

Ik kan mijn tickets niet downloaden via de site, en nu?
Je kunt een email sturen naar info[at]gebouw-t.nl met naam, transactie nummer en e-mailadres wanneer je je tickets niet zelf kan downloaden. Wij zorgen ervoor dat ze als pdf naar je e-mailadres worden gestuurd.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad, en nu?
Wanneer je geen bevestiging hebt gehad maar de betaling wel gedaan is kun je een mailtje sturen naar info[at]gebouw-t.nl met je naam en e-mailadres. Wij zorgen er dan voor dat  alsnog een pdf met je tickets naar je gemaild wordt.

Ik kan niet lang staan, kan ik een kruk reserveren?
Natuurlijk kan er een kruk of stoel worden geregeld wanneer je slecht ter been bent. Je kunt dit op de avond zelf aan een van onze medewerkers vragen.

Ik zit in een rolstoel, is daar plaats voor?
Wij hebben een beperkt aantal rolstoel plaatsen. Wanneer je een kaartje koopt en een rolstoel plaats nodig hebt, kun je een mailtje sturen naar info[at]gebouw-t.nl met je naam, email en telefoonnummer zodat wij een plaats kunnen vrijhouden voor je. Hier vind je meer informatie over onze toegankelijkheid voor rolstoelen.

Ik kan toch niet naar een concert, kan ik het geld voor het kaartje terug krijgen?
Nee, helaas nemen wij geen tickets retour. Je kunt altijd proberen je ticket via www.ticketswap.nl te verkopen.

Werken jullie nog met muntjes?
Nee, sinds 22 augustus is Gebouw-T PIN only. Vanaf dit moment kan alleen nog betaald worden met de pinpas bij de bar. De garderobe is gratis en zit inclusief bij de servicekosten per ticket. Bij de ticketkassa kan nog steeds met cashgeld een concertkaartje gekocht worden.

Ik heb alleen maar cashgeld bij, wat nu?

Bij de garderobe zijn T-Goedkaarten te koop waar je met cashgeld saldo op de kaart kunt zetten. Daarna betaal je net zoals met een pinpas je drankjes bij de bar.

Kan ik de witte en gele muntjes nog inwisselen?

Ja, dat kan gewoon nog bij de bar. Er wordt dan per muntje €1,25 van je bestelwaarde afgehaald. Je kunt de witte en gele muntjes nog inwisselen tot 1 juli 2020. Overgebleven muntjes worden niet retour genomen.

Zijn de rode muntjes nog geldig?
Nee, de rode muntjes zijn per 1 januari 2019 niet meer geldig.

Wat is de minimumleeftijd?
Standaard geldt dat bezoekers jonger dan 16 jaar begeleid moeten worden door een volwassene (18+). Bij bepaalde evenementen geldt een andere minimumleeftijd. Dit staat dan in de omschrijving van het evenement aangegeven.

Word er streng gecontroleerd op leeftijd?
Bij evenementen waar een minimumleeftijd bij de omschrijving staat aangegeven wordt gecontroleerd. Zorg dat je altijd een ID bij je hebt.

Ik wil graag met mijn band optreden in Gebouw-T, kan dat?
Wij krijgen deze vraag van veel bands. We kunnen helaas niet iedereen een kans geven. Je kunt altijd meedoen aan onze bandwedstrijd T-Strijd. Daarnaast mag je altijd een mail sturen naar info[at]gebouw-t.nl met meer info over je band. Wij nemen je dan op in ons bandbestand.

Ik wil graag een evenement organiseren in Gebouw-T, kan dat?
Wij staan altijd open voor nieuwe initiatieven. Wanneer jij een goed idee hebt horen we dat graag. Zet hiervoor beknopt je idee op de mail, met in ieder geval hierin wat voor evenement het is, voor wie en waarom je denkt dat het goed bij Gebouw-T past. Deze mail mag naar info[at]gebouw-t.nl.